środa, 25 stycznia 2012

.

WŁOSY, do niedawna modne były jaśniejsze końcówki poprzez zapuszczenie odrostów, teraz doszły do tego kolory, ZIELONE, RÓŻOWE, RUDE, CZERWONE, TURKUSOWE, te intensywne oraz wypłowiałe, pół głowy takiej, pół takiej, widziałam też na lookbooku dziewczyne z brązowymi u nasady a końcówkami neonowo pomarańczowymi, taka paleta barw. trend sam w sobie podoba mi się bardzo, aczkolwiek chyba mam za mało odwagi aby zafarbować się na bardziej odwazny kolor od rudego. a wy jakie macie podejście? nie podoba wam się, macie któryś z tych kolorów czy tak jak ja okej, ale stoicie obok?











 tak, to jest gaga bez makijażu, czyż nie jest piękna? <3

1 komentarz:

  1. KOCHAM OMBRE HAIR <3 I nie obchodzi mnie, że to już prawie fryzura minionego sezonu

    H.

    OdpowiedzUsuń