środa, 25 stycznia 2012

.

po całym dniu milczenia, przemyśleń i snucia planów mogę spokojnie powiedzieć, że już jest dobrze, i obiecuje sobie, że już nigdy tak nie upadne jak wczoraj, nie można, to tylko ludzie w dodatku nic nie znaczący w moim życiu, co prawda czasami wolałabym nie wiedzieć gdzie są, jak wyglądają i że mnie nie kochają ale życie dało mi taką opcje i muszę z nią żyć, nie moge na rzecz złych zapominać o tych waznych i najważniejszych jak on, czy ona.. są wstanie zrobić dla mnie wszystko i naprawić każde zło jakie Ci `źli mi wyrządzą, a żeby nie musieć zmagać się z uwierzeniem w to że tak jest, totalnie nie przyjmuje do siebie innych myśli niż te moje własne, od dziś kieruję się moim instynktem i nie dopuszcze żadnego pytania, a co oni na to?
_____________________________________________________
ciesze się, że ludzie nie wiedzą jak bardzo jesteś cudowny, wtedy napewno chcieliby mi Cie ukraść.

1 komentarz:

  1. keep calm and carry on!!! jestem zdania że jeżeli ktoś czegoś zazdrości to znaczy że ma czego :)

    OdpowiedzUsuń