poniedziałek, 16 stycznia 2012

hmm

po studniówce obiecałam sobie poświęcić więcej czasu na nauke, matura z matematyki kompletnie mi nie poszła a samo nic sie nie zrobi, w dodatku przez ostatnie pare miesięcy kompletnie zatraciłam siebie, co trzeba teraz nadrobić, czeka stos książek, filmów i masa pomysłów na zdjęcia, teraz na to wszystko będzie czas:) znudziły mi się już zdjęcia w antyramach, trzeba poszukać nowych obrazków, w dodatku stojak na ubrania jest obwieszony pustymi wieszakami, ubrania są albo na ziemi, albo tapczanach albo czekają na wyprasowanie, a już nie pamiętam kiedy byłam na zakupach, w sumie nie wiem jak mogłam odsunąć siebie na tyle czasu, zapomnieć to bez czego kiedyś nie potrafiłam żyć.. robi się nie przyjemnie, tak więc zasypie troche zdjęciami.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz