środa, 29 lutego 2012

:)

kiedy usłyszałam w szkole od moniki, że moja poprzednia notka ją zainspirowała, i że też ogranicza palenie, i będzie ćwiczyć na siłowni razem ze mną, zrobiło mi sie baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo miło:) bo naprawdę wziełam się za siebie, zdobyłam prostownicę(i nareszcie sama prostuję włosy z efektem jak `po fryzjerze`) piję dużo dużo wody, wyczyściłam dzisiaj wszystkie moje buty zimnowe, sandały i obcasy, wyprałam szale, chusty i apaszki, poukładałam ubrania w szafie, pomogłam mamie przy obiedzie i tak o to moja kara na komputer po 20h prysła:) nie mogę się doczekać kosmetyków z AVONu które już za 6dni w moim domu! wcześniej byłam uprzedzona co do jakości ich kosmetyków(bo w wieku 13lat babcia kupiła mi pomadkę i złamałam ją przy pierwszym użytkowaniu:( ciekawa jestem jak będzie tym razem, jeśli uda mi się, to zrobie zdjęcie zakupów i napiszę o nich, może kogoś zachęce do zakupu? jeśli będziecie zainteresowane to zamawiać można u mnie:) 

a teraz ciuchy jakie wypatrzyłam na www.zara.pl które dalej są W MEGA PROMOCJI, szkoda że zare mam tak daleko.. zobaczcie sami, coś napewno w waszych rozmiarach zostało:)




top idealny do jeansów, szortów i marynarki:)


ceny wszystkich topów oscylują w granicy 19-39zł



nie szaleje za t-shirtami z napisami, ale ten do mnie w 100% przemawia:)




to kurtko podobne coś kosztowało mniej niż 50zł, 
zainteresowanym polecam sprawdzić na


spodnie już niekoniecznie na wiosno-lato
ale na jesień są w 908098902% do wykorzystania:)
zresztą pamiętajmy że przeceny są po to aby przygotować się
na nadchodzące sezony:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz