poniedziałek, 27 lutego 2012

heej

z wiosennych trendów które przypadły mi do gustu to zdecydowanie:

-BIEL! planuję kupić sobie białe spodnie, i białą tunikę też chętnie będę nosić, aczkolwiek nie oddałabym się całkowicie trendowi ALL WHITE, ponieważ jest to blisko czerwonej lini której nie chcę przekraczać, więc do białej góry miętowe, pudrowo różowe lub bananowe spodnie, a do białych spodni np beżowa bluzka, butów i torebek białych raczej nie toleruje, nie mówie bo kiedyś może się to zmienić, ale narazie sie boje, ten kolor jest bardzo odważny!


- MAXI: modne same w sobie, a w dodatku można je nosić w jeszcze modniejszy sposób, odkrywając prawe bądz lewe udo, osobiście mam 2 sukienki maxi, szarą i czarną i jedna z nich(nie pamiętam która) ma takowe rozcięcie, oraz czarną spódnicę, z również pokaźnym UDKIEM haha.
ja swoje maxi będę wiosną nosić do ramoneski i koturn, a latem sandałków i kapeluszy:)



- tzw. graphic sweaters, jarają mnie tylko w połączeniu z moimi beżowymi sopdniami dresowymi i rolkami które kupuje niebawem


- METALICZNE, świecące, połyskujące, błyszczące akcenty, jestem jak najbardziej na tak, już niedługo będzie DIY butów na metaliczny kolor, JUŻ SIĘ NIE MOGĘ DOCZEKAĆ EFEKTU, będzie to bowiem moje pierwsze DU IT JURSELF.


-DWUKOLOROWE SPODNIE czyli tzw panel pants



zara -169zł


- zara 299zł

ZAPRASZAM DO POLUBIENIA:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz