poniedziałek, 12 marca 2012

polecam czasopismo FLESZ, nie wiedziałam że można kupić w polsce coś taniego i z sensowną treścią, wiadomości o gwiazdach są bardziej informacją i nikogo nie oceniają, poparte na ich własnych wypowiedziach na ten temat, i dużo o modzie ciekawych i miłych dla oka rzeczy, 1,50zł CO TO JEST? 





dosłownie 5min temu zobaczyłam na TVN STYLE drastyczny program o tym, w jak tragicznej sytuacji jest nasza planeta, i to przez nas samych, tak sami się nawzajem uśmiercamy, a to przecież takie proste temu zapobiec, zapraszam na http://sos.wwf.pl/ jestem w 100% za akcją, i dobrze że polskie gwiazdy staneły twarzą w twarz z problemem, widać że bardzo ich to wzruszyło i chociaż by chciały, nie zapomną, widziowie również, przynajmniej ja. postawa piróga podobała mi się najbardziej, polecam przeczytać jak wypowiada się na ten temat:
Kwestie ekologiczne są dla mnie bardzo ważne i często angażuję się w różne tego typu projekty. Tematyka odcinka, w którym wystąpiłem - handel zagrożonymi gatunkami, produktami pochodzenia zwierzęcego, jest dla mnie szczególnie istotny, ponieważ takie zachowania są najmniej ludzkie ze wszystkich działań podejmowanych przez człowieka.
Najbardziej pamiętam scenę na targu, kiedy mała cyweta zaczepiła się o rękę handlarza, a ten, obcęgami wyrwał jej zęby. Momentów, które mam w pamięci z tego tygodniowego wyjazdu jest wiele: ryby sprzedawane jako zabawki, bo w momencie zagrożenia nadymają się i wyglądają jak piłki, małpy z których robi się szaszłyki, które tak bardzo przypominały ludzi...
Ale tak naprawdę to tylko takie obrazy - drastyczne, są w stanie dotrzeć do widza, zmusić go do myślenia. Całą tą sytuację napędza przecież popyt - jeśli turyści nie będą chcieli próbować lokalnych "przysmaków", nie będą kupowali nielegalnych pamiątek, wtedy ten proceder może się skończy. Również ułożenie dekalogu zachowań, co możemy zrobić, żeby pomóc - jeśli zaczniemy to wdrażać, nie wszystko na raz, ale powoli, po jednym punkcie, spowoduje jakąś zmianę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz