wtorek, 14 sierpnia 2012

mój wczorajszy look zdecydowanie zachwycał, gdyby nie mega niewygodne lity, nie wiem jak reszta posiadaczek, aczkolwiek dla mnie są ewidentnie od wyglądania a nie służenia co mnie bardzo smuci. spotkałam się wczoraj z moniką i trochę przygód miałyśmy haha, ale zmiana koloru jej włosów oraz super stylizacja wykonana z moją pomocą trochę rozweseliły ten dzień, a niżej efekty naszej 5min `sesji` bo jak to wiadomo, spotnanicznie = nieodpowiedzialnie (padła mi bateria:(









sweterek z sh tak samo jak top
spódniczka z newyorkera
buty deezee.pl
torebka primark
okulary c&a















top h&m
torba h&m
buty ccc
spodnie Z LAT MŁODOŚCI JEJ MAMY, czad co nie?:D








uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
*-*



1 komentarz:

  1. Okropne stylizacje. Nic do niczego nie pasuje.
    Ta niebieska torebeczka... aż się wszystko żre.
    Dolna stylizacja niczym dziewczyna ze wsi.
    PORAŻKA!
    Blog z takimi stylizacjami to co druga dziewczyna może sobie założyć. Nic nadzwyczajnego, wręcz fatalnie!

    OdpowiedzUsuń