wtorek, 14 lutego 2012

NASZYJNIK Z SOLARA

hej, jak mija wam dzień? ja od rana mam cudowny humor, kacperek obudził mnie tulipanem i czekoladkami, a zaraz potem usłyszałam coś bardzo miłego, co trzyma mnie do teraz:D i mam nadzieje szybko nie puści.
tak jak obiecałam jest i post o naszyjniku, kupiłam go rok temu w SOLARze za około 50zł, i przyznam szczerze, nie chciałam w nim chodzić, monia ubrała go na studniówkę i tak się przełamałam widząc go na niej, jaki jest piękny, od tego czasu byłam w nim już dwa razy:) jest z bardzo solidnego materiału, nie mam pojęcia z jakiej masy zostały zrobione te `księżyce, ale efekt jest cudowny, zresztą, zobaczcie sami.





a tak wyglądał dziś na mnie:)









NASZYJNIK-SOLAR
SWETEREK-H&M
SZORTY-(były rybaczkami mojej mamy)H&M
RAJSTOPY-CUBUS



ZAPRASZAM DO POLUBIENIA
http://www.facebook.com/pages/Sweet-bitter-taste-of-life/362053973813051?sk=wall

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz