środa, 15 lutego 2012

ŚRODEK TYGODNIA


tęsknie za moimi misiami, tym żywym najbardziej, ale jeszcze tylko 46h i będzie idealnie:) 

DIOR i CHANEL to zdecydowanie najbardziej cenione i  wylansowane przez gwiazdy marki kosmetyków, choć mnie do siebie słabo przekonują, owszem pachną pięknie, mają cudowne flakoniki oraz ociekają klasą i elegancją. są również bardzo klasyczne i hmm jakby to nazwać mało indwywidualne. śmieszne byłoby gdybym teraz napisała iż THIERRY MUGLER ANGEL jest perfumem do którego dostęp mam tylko ja i pachnąca nim czuję się wyjątkowa, ale po części właśnie tak jest. jest to słodki zapach miodu, karmelu, czekolady i wanilli bardzo indywidualny, i według starej zasady, iż dobry zapach dla nas to ten, którego na sobie nie czujemy, własnie ten perfum pasuje do mnie idealnie. niestety na zdjęciach przedstawiam wam już pusty flakonik, aczkolwiek znalazłam go na http://www.iperfumy.pl/thierry-mugler/thierry-mugler-angel-50-ml-woda-perfumowana/?gclid=COmGtbzNoK4CFUIj3god_WKf5g za 244zł czyli mniej niżeli w sephorze czy douglasie. 

MIAŁA GO KTÓRAŚ Z WAS? JAK OCENIACIE ZAPACH I WYGLĄD FLAKONIKA?









PS: ZAPRASZAM DO POLUBIENIA:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz