wtorek, 6 marca 2012

hej


nareszcie zdjęcia looku, dzisiejszy uważam za naprawdę bardzo bardzo udany,
WCZORAJ kupiłam tę koszulę, a już ją pokochałam, do tego stopnia że nie chcę jej z siebie zdjąć:D nei wiem czy wspominałam, ale kosztowała 13/7=niecałe 2zł !
szorty to nic innego jak rybaczki mojej mamy, które już 2 rok próbowałam sprzedać, ale nie były modne więc nikt ich nie chciał, momentalnie stały się narzędziem ofiar DIY i tak oto zrobiłam z nich szorty( w sumie mam jeszcze jedne czarne, szare i jeansowe)
naszyjnik już chyba dobrze wam znany z solara
buty z chińczyka(niepolecam są w tragicznym stanie po paru przejściach, głupia ja, za tą cene kupiłabym w głupim ccc lepszej jakości, ah)
torba od mojej mamy, nie potrafie znaleść metki a mama nie pamięta, prawdopodobnie solar (szalona zakupoholiczka, jak wpadnie w szał zakupów to nawet nie wie z którego co wynosi)

więcej zdjęć, PODOBA SIĘ?
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz