sobota, 24 marca 2012

hej




jestem osobą bardzo zmienną, lubie zmieniać kolor włosów, lubie zmieniać garderobe(już wielokrotnie zaczynałam z nią od zera) lubie zmieniać marzenia, plany i przedewszystkim siebie, mój aktualny pomysł na siebie, i moją przyszłość jest dość ryzykowny ale jestem pewna(momentami aż za bardzo) że się zwyczajnie w świecie UDA! mianowicie po szkole, zdanej maturze i całym tym ekscesie ze szkołą związanym zaczynam wakacje, najdłuższe i już pewnie ostatnie wakacje w moim życiu, planuję od września zapisać się do rybnickiej szkoły policealnej na jeden z tych kierunków: technik odzieży, stylistka, projektantka mody lub dekoracja wnętrz. ktoś zapyta dlaczego nie studia? po pierwsze nie potrzebuje tak szerokiej wiedzy, jaką one mi dają, po drugie jest to zdecydowanie bardziej czasochłonne(kierunki które wybrałam trwają w tej szkole dwa i po roku) a ja robiąc każdą z tych `specjalizacji, w 5 lat czyli około czas trwania studiów będe wiedziała tyle ile potrzebuje i tyle ile będzie mnie satysfakcjonowało. nie obchodzą mnie dyskusje prowadzone w rodzinie, DLACZEGO NIE, STUDIA STUDIA, CHCEMY BYĆ Z CIEBIE DUMNI, co za chore społeczeństwo, jakie dumni, powtarzałam wiele razy powtórze jeszcze raz, jeśli ktoś ma tak wspaniałe zdanie na temat studiowania, to ja zapraszam kurs maturalny w rok mozna zrobic, i wio na studia, moje błogosławieństwo już ma, ja tym czasem chce zrobić coś(jak zwykle odmiennego) ale jak najbardziej zgodnego sama ze sobą. nie wyobrażam sobie pracować u kogoś i żeby ktoś mówił mi co i kiedy mam robić, NIE! nie dałam sie systemowi szkolnemu(na ile to było możliwe) i teraz też się nie dam. bardzo chciałabym otworzyć coś, co będzie moim azylem, miejscem do którego będe w biegu łamać obcasy i miejsca które da mi wszystko czego aktualnie potrzebuje i co kocham, to będzie coś na pograniczu, krawcowo-sklepo-kawiarnio-lumpekso-pracowni w której ja będe królową i to będzie MOJA bajka:) ostatnio mam tyle determinacji, że nawet nie potrzebuję wsparcia w słowach czy czynach że się uda i że tak będzie, JA TO WIEM:) jestem szalenie dumna z tego jaką osobą jestem i nigdy nie wybacze pewnym osobą, że chciały mnie w jaki kolwiek sposób zmienić, nie można, jestem nietykalna i pod ochroną :D



życzę wszystkim miłego dnia:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz