piątek, 3 lutego 2012

.

jutro kolejna sesja z kinga, teraz już serio lookbookowo, pocykamy pare outfitów i będę miała co dodawać przez kolejne dni:) narazie mam 2 stylizacje i w jednej  jestem zakochana do nieprzytomności, aaaaaaaa, jeszcze coś wymyśle;)
zastanawia mnie dlaczego była ta cała akcja z AKTA, ludzie narobili tyle szumu wokół tego a i tak żadnych konsekwencji z tego nie widze, to tak jak z akcją 3 lata temu kiedy to (przynajmniej na śląsku) `jacyś(bo nikt ich nie widział) chodzili po domach i dawali kary za pirackie płyty i nielegalne programy, czy tylko mnie się wydaje że nasz cudowny polski rząd chciał nam tym przyćmić oczy, kolejny raz, jak to jest robione od lat, czyli problem z kibicami zamiast mówić o niewybudowanych stadionach, problem z coraz wyższymi cenami za jedzenie i paliwo, oh nie, lepiej sie kłucić kto lepszy pis czy po albo zwyczajnie zagłosować na palikota, niech sie dzieje co chce, przynajmniej jest śmiesznie, po części tak, ale z dnia na dzień mam wrażenie że nasze państwo rucha nas coraz mocniej.


KTÓRĄ WYBIERASZ?
ja 6 i 17

1 komentarz: